Reklamáció eljárása

Reklamáció eljárása

Reklamáció adatlapal itt töltheti le (Word dokument)

Reklamáció adatlapal itt töltheti le (PDF dokument)

Reklamáció esetén az üzleti és reklamációs feltételek vannak érvényben.

A vásárló köteles ellenőrizni az árút illetve acsomagollást is a kézbesítéskor. Abban az esetben ha a vásárló az árún meghibásodást észlel,kötelező ezt a tényt a szálítónak a tudomására adni. A szálító jelenlétében kötelező ellenőrizni az árút. Ha az árú müszaki hibás a vevő köteles leírni a hibákat úgy nevezett (jegyzőkönyvet a hibákról) aminek hiteleségét hitelesíti a szálító. A hibákért a szálítás közben a szálító felelős mert hogy minden árú be van biztosítva. A jegyzőkönyv alapján az eladó a vásárlónak vagy a hiba kijavítását vagy engedményt ad az árúra ha a hibát nemlehet kijavítani az eladó a vásárlónak biztosít új árút.

Ha mechanikus meghibásodás az árún ami nem volt észlelhetö a kézbesítéskor legkésőbb 24 órán belül lehet jelenteni.Későbbi jelentést a hibáról már az eladó nem tudja elfogadni. A vásárló az első használat előtt köteles elolvasni a használati feltételeket és ezek alapján használni az árút.

A vásárló köteles ellenőrizni a csomag tartalmát. A kézbesítéskor a vásárló köteles jegyzőkönyvet írni a hiányoságról a csomagban.Személyes átvételkor a vásárló köteles átnézni a csomag tartalmát későbbi reklamáció esetén az eladó nem fogadja el a reklamációt.

A jótálás nem tartalmaza a mindennapi használatal keletkező hibákat megkopást.Rövid élet tartamot nem jelemezük hibaként ezért nem is lehet reklamálni.

Aban az esetben ha az árú nem egyezik a vásárlási szerződéssel a vásárlónak joga van felebezni és az eladónak kötelesége a dolgokat a szerződés alapján rendbe hozni. És azt a vásárló kérése alapján vagy cseréli az árút vagy javításra kerül. Ha ilyen folyamat nem lehetséges a vásárló kérhet személyre szabott engedményt vagy felmondhatja a szerződést az eladóval. Ez nem érvényes aban az esetben ha a vásárló tudot a hibáról vagy a hibát a vásárló okozta. Szerződés felbontása esetén a fogyasztónak joga van  kiegyezéshez :

-    ingyenes javításal olyan állapotba hozni ami a szerződésben áll.                                                                                       

-    személyre szabott engedményel a vásárlói árból.                                                                                                      

-    szerződés felbontásal

A fogyasztó kérhet ingyenes javítást az eladótól vagy ingyenes cserét. Vásárlónak joga van kicserélni az árút csak aban az esetben ha az árún okozott kárt nem a fogyasztó okozta és eről a hivatalos gyári szerviz ad hivatalos írasbeli kijelentést. E kijelentés alapján törvény szerinti történik a folyamat.

A javításra az eladó köteles akinél az árú volt vásárolva. De ha létezik válalkozó aki az árú javításával foglalkozik és közelebb van a vásárlóhoz a vásárlónak joga van az árút a válalkozónál megjavítatni haa válalkozó a munkát elválalja a jótálási papír alapján. Ha nem lehetséges a válalkozónál megjavítatni az árút az eladó biztosítja az áru javítását.

Abban az esetben ha a javitásra egy hivatalos márka szerviz van felkérve az eladónak kötelesége elfogadni a javítást de utána tovább küldi a hivatalos visszont eladónak. Az eladó eldönti a reklamációt amint a hivatalos márka szerviz kiadja a hivatalos jegyzőkönyvet a hibáról. Az időt a hiba felméréséről a hivatalos márka szerviz szabja meg.

Figyelmeztetés

Az árú ami saját jelszavakkal kódolt javítás nélkül vissza küldi az eladó mert nem tud belépni a rendszerbe. A vásárló köteles e jelszavakat leírni amikor elküldi az árút vagy kitörölni e jelszavakat. Ha ilyen jelszóval  védet árút észlel a szerviz a javítás ideje számítódik a jelszavak elküldése óta.

Amenyiben az árút a vásárló az eredeti csomagolás nélkül küldi vissza Válalkozó Dena Corpotation s.r.o nem

Amenyiben a szerviz megálapítja  hogy az árún való sérülés nem tartozik a jótálási jegybe eladó Dena Corporation s.r.o. kérheti a vásárlótól a hiba felmérésel járuló költségeket illetve a szálitásla való költségeket illetve egyébb költségeket ami a reklamációval kapcsolatos.

Abban az esetben ha a szervízben szoftver cserélnek vagy kitörlik a programot és e módon kitörlődnek a vásárló adatai és ezzel történő anyagi elvesztést válalkó Dena Corporation s.r.o. nem válalja a felelőséget.

Kérjük vásárlóinkat mentsék el az adataikat a belső memóriáról(mp3,HDD,USB)

Reklamáció eljárása

Reklamáció estén e eljárást kövese:

1.Küldje el röviden a reklamáció okát a hello@drako.hu ra

2. 24 Órán belül elküldjük (munkanapokon) elküldjük az eljárás folyamatát (márka szerviz címét az ön lakcíiméhez legközelebbit vagy egyébb eljárást a mi visszont eladónktól)

3.Küldje el az árút a megadott címre a reklamációs adatlapal együtt. (reklamációs adatlap letöltése) leírva a pontos hiba és kár. A terméket küldje a jótálási jegyel és teljes tartozékjaival és a számlával. Az ön érdekében küldje az árút egyenesen a márka szervíbe amint mi megadunk ne küldje hozánk mert így csak csak meghosszabodik az idő a reklamációs eljárásnak. A visszont küldés miatt.

A reklamációs eljárás ideje az nap kezdödik ahogy átvételre kerül  a reklamációra kívánt árú + reklamációs adatlap + számla + jótálasi jegy (ha benne volt az adott árú csomagolásában)

A reklamációra szánt terméket a következö címre kell küldeni:

Royal Futár kft (Drako.hu)

Gubacsi út 32

1097 Budapest